Organizacja wydarzeń to jeden z ważniejszych obszarów działań w employer brandingu.
Targi pracy, wyjazdy integracyjne, spotkania firmowe, dni otwarte czy warsztaty stanowią doskonałe okazje do budowania wizerunku pracodawcy. Coraz częściej kandydaci do pracy, jak i aktualni pracownicy, zwracają uwagę na to, czy firmy działają odpowiedzialnie, z poszanowaniem środowiska naturalnego, ludzi oraz zasad zrównoważonego rozwoju.
Włączenie zasad ESG (Environmental, Social, Governance) w organizację wydarzeń nie tylko wzmacnia pozytywny wizerunek firmy, ale także przyciąga świadomych kandydatów i zwiększa zaangażowanie obecnych pracowników.
Aby wspomóc specjalistów EB i HR w organizacji takich wydarzeń, przygotowaliśmy e-book „Zielony employer branding. Jak zorganizować zrównoważony event?"
E-book został podzielony na 3 części:
✅ Teoria: jak ESG wpływa na employer branding i dlaczego kandydaci zwracają uwagę na zielone działania firm?
✅ Praktyka: krok po kroku – jak planować eventy?
✅ Komunikacja: jak unikać greenwashingu i skutecznie opowiadać o działaniach firmy?
E-book zawiera również case studies i dobre praktyki, które pokazują, jak firmy skutecznie wdrażają zrównoważone rozwiązania w employer brandingu.

Autorkami e-booka są:
Martyna Pawul-Mieczkowska, Senior Employer Branding Project Coordinator, która w MBE realizuje projekty komunikacyjne, kreatywne i logistyczne. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Employer Branding. Aktualnie kończy studia podyplomowe na kierunku Transformacja klimatyczna i ESG w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ukończyła kurs AI dla ESG: inteligentnie o zrównoważonym rozwoju (Altkom Akademia i Akademia TÜV SÜD).
Katarzyna Lach-Urgacz, Employer Branding Content Designer, odpowiedzialna za tworzenie treści wspierających naszych klientów w budowaniu silnych marek pracodawców. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zrównoważony Marketing, łączy wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju z działaniami komunikacyjnymi firm.
Zachęcamy Was do pobrania e-booka i odkrycia, jak zorganizować wydarzenia, które nie tylko spełnią cele EB, ale także będą zgodne z wartościami zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.
Nasza publikacja uzyskała patronat medialny Portalu CSRiESG.pl i Centrum Pro NGO.
