Zrealizowany w 2019 roku holistyczny projekt łączył usługi oferowane przez zespoły mbe:media, mbe:apps oraz mbe:branding, dając nam możliwość intensywnego dotarcia do grupy docelowej Accenture.
Centrum kampanii stanowił portal CareersinPoland.com, na którym zamieściliśmy historie ekspatów pracujących w organizacji klienta. Aby urozmaicić kampanię, przeprowadziliśmy sesję zdjęciową oraz nakręciliśmy filmy pokazujące bohaterów akcji.
Oprócz intensywnej kampanii social mediowej zorganizowaliśmy także dwa meetupy – w Warszawie i Krakowie – na których pojawiło się ponad 140 osób, wcześniej zarejestrowanych przez nasz system ATS – Appmanager. Podczas wydarzeń uczestnicy mieli okazję poznać firmę, porozmawiać z jej pracownikami, posłuchać prelekcji Patricka Neya o tym, jak rozwijać się w Polsce, oraz podziwiać prace fotograficzne autorstwa Pawła Dobrowolskiego.
Wszystko to miało miejsce w centrach obu miast, w miłej atmosferze wieczornego spotkania przy dobrym jedzeniu.