Kampania: It’s a man’s game. #ebweekly 254

Anna Rosołowska

„Building Work. It’s a man’s game. Bit like football was” – brzmi dyskryminująco?

Ta kampania, której celem było zachęcenie kobiet do rozpoczęcia pracy w budownictwie, została zdjęta z przestrzeni publicznej z powodu dyskryminacji płci. Więcej poczytacie tutaj https://bit.ly/Its-a-man-s-game

Tagi
Anna RosołowskaEmployer Branding Strategy Manager
Cross
Anna RosołowskaEmployer Branding Strategy Manager

Absolwentka socjologii, studiów podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie, certyfikowana trenerka. Zanim rozpoczęła pracę w MBE, przez niemal 10 lat związana była z branżą reklamową, w której zajmowała się zarówno obsługą klienta i koordynacją projektów, jak i rekrutacją oraz zarządzaniem zespołem. Uważa, że nawet w małej firmie i przy niewielkim budżecie można zadbać o candidate experience i zadowolenie pracowników, co ma okazję udowodnić w swojej pracy. W Grupie MBE Ania prowadzi zespół strategii i badań. W swojej codziennej pracy zajmuje się przede wszystkim budowaniem strategii EB dla klientów z branży IT, finansowej, konsultingowej czy produkcyjnej.