Outdoor to potężne narzędzie w kampaniach employer brandingowych, ale jak mierzyć jego skuteczność?
Jak planować kampanie outdoorowe, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał?
Zapraszamy na webinar „Jak policzyć outdoory, czyli jak mierzyć efektywność działań zewnętrznych”, na którym Edyta Sander, Ewa Rodzoń-Strojek i nasza gościni – Martyna Skalska, omówią kluczowe mierniki, które warto uwzględnić przy ocenie skuteczności takich działań. Nie zabraknie również inspirujących przykładów z rynku!
Martyna zajmuje stanowisko Starszej Specjalistki ds. Employer Brandingu na Polskę i w krajach bałtyckich w Philip Morris International, gdzie odpowiada m.in. za planowanie i realizację kampanii EB – zarówno digitalowych, jak i outdoorowych. Zamiłowanie do analiz danych czyni ją prawdziwą data freak!
Zapraszamy na nasz webinar, jeśli:
- Planujesz kampanie outdoorowe i nie wiesz, jakich wskaźników użyć.
- Chcesz wykorzystać outdoor, ale obawiasz się wysokich kosztów i nie masz pomysłu, jak policzyć ROI.
- Chcesz dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, aby Twoje kampanie przyciągały uwagę i przynosiły realne rezultaty.
📅 Data: 21.11.2024 🕒 Godzina: 13:00 📍 Gdzie: online