Zastanawiasz się, jak połączyć employer branding z zasadami zrównoważonego rozwoju?
Targi pracy, spotkania firmowe, dni otwarte – każde z nich to szansa na wzmocnienie marki pracodawcy. Ale czy można to zrobić w sposób odpowiedzialny? Jeśli zależy Ci na tym, żeby eventy Twojej organizacji były zgodne z wartościami zrównoważonego rozwoju – mamy coś dla Ciebie.
W naszym e-booku „Zielony employer branding. Jak zorganizować zrównoważony event?” znajdziesz:
konkretne powody, dlaczego warto organizować zrównoważone wydarzenia,
praktyczne wskazówki, jak robić to mądrze i odpowiedzialnie,
podpowiedzi, jak mówić o takich działaniach i unikać greenwashingu.
Dodatkowo: case studies i dobre praktyki z rynku.
Jeśli potrzebujesz właśnie tego – zostaw mail i pobierz przewodnik, który pomoże Ci planować eventy z głową i sercem.
