arrow back

MBE partnerem medialnym badania Employer Branding w Polsce 2025

Katarzyna Lach-Urgacz

Employer branding wymaga nie tylko kreatywności, ale też danych, które pokazują, jak wygląda aktualna sytuacja na rynku rekrutacyjnym.

Dlatego od lat wspieramy inicjatywy, które rozwijają wiedzę o naszej branży i pomagają podejmować lepsze decyzje. 

Jedną z nich jest ogólnopolskie badanie „Employer Branding w Polsce 2025” prowadzone przez HRM Institute. To jedno z najważniejszych źródeł wiedzy o tym, jak rzeczywiście wygląda employer branding w naszym kraju. 

To już 14. edycja badania, które od lat jest barometrem dla całej branży EB. Dzięki niemu dowiemy się więcej o: 

  • zmianach, jakie zaszły w branży EB w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 

  • wyzwaniach, z którymi mierzą się organizacje, 

  • oczekiwaniach kandydatów i pracowników, 

  • praktykach, które wyróżniają liderów employer brandingu. 

Na podstawie odpowiedzi udzielonych w ankiecie powstanie raport „Employer Branding w Polsce 2025” – kompendium wiedzy, które co roku pomaga setkom specjalistów podejmować bardziej świadome decyzje w obszarze EB. 

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje około 7–10 minut. 

Dla osób, które zdecydują się odpowiedzieć również na pytanie dodatkowe, przewidziano nagrody, m.in. książki, gadżety i zniżki na konferencję EB Summit 2025. 

Zachęcamy do udziału w badaniu i podzielenia się własną perspektywą i doświadczeniem: https://bit.ly/badanieEB2025-patronat-grupa-mbe 

Każdy głos ma znaczenie — bo employer branding tworzymy razem. 

Katarzyna Lach-UrgaczEmployer Branding Content Designer