Employer branding wymaga nie tylko kreatywności, ale też danych, które pokazują, jak wygląda aktualna sytuacja na rynku rekrutacyjnym.
Dlatego od lat wspieramy inicjatywy, które rozwijają wiedzę o naszej branży i pomagają podejmować lepsze decyzje.
Jedną z nich jest ogólnopolskie badanie „Employer Branding w Polsce 2025” prowadzone przez HRM Institute. To jedno z najważniejszych źródeł wiedzy o tym, jak rzeczywiście wygląda employer branding w naszym kraju.
To już 14. edycja badania, które od lat jest barometrem dla całej branży EB. Dzięki niemu dowiemy się więcej o:
zmianach, jakie zaszły w branży EB w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
wyzwaniach, z którymi mierzą się organizacje,
oczekiwaniach kandydatów i pracowników,
praktykach, które wyróżniają liderów employer brandingu.
Na podstawie odpowiedzi udzielonych w ankiecie powstanie raport „Employer Branding w Polsce 2025” – kompendium wiedzy, które co roku pomaga setkom specjalistów podejmować bardziej świadome decyzje w obszarze EB.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje około 7–10 minut.
Dla osób, które zdecydują się odpowiedzieć również na pytanie dodatkowe, przewidziano nagrody, m.in. książki, gadżety i zniżki na konferencję EB Summit 2025.
Zachęcamy do udziału w badaniu i podzielenia się własną perspektywą i doświadczeniem: https://bit.ly/badanieEB2025-patronat-grupa-mbe
Każdy głos ma znaczenie — bo employer branding tworzymy razem.
