arrow back

Grupa MBE objęła patronatem medialnym 9 edycję wydarzenia #LinkedInLocalVirtual 2025

Katarzyna Lach-Urgacz

Już 21 i 22 maja odbędzie się 9. edycja #LinkedInLocalVirtual.

Wydarzenie co roku przyciąga praktyków i entuzjastów świata HR, marketingu i employer brandingu i sprzedaży, zainteresowanych wykorzystaniem platformy LinkedIn w biznesie. Tegoroczna edycja została podzielona tematycznie – pierwszy dzień będzie skupiał się na social sellingu, a drugi w całości poświęcony będzie tematom z obszaru employer brandingu.  

Employer branding w centrum uwagi – 22 maja 

Wśród najciekawszych tematów z perspektywy employer brandingu i HR znajdą się m.in.:  

  • „Błędy, które można popełnić na LinkedIn, budując markę osobistą” – prelekcja Mai Gojtowskiej, autorki bloga Gojtowska.com i konsultantki HR. 

  • „Od odrzuconego kandydata do ambasadora marki – jak mądrze przekazywać feedback w rekrutacji?” – wystąpienie Weroniki Szatan, trenerki rekrutacji. 

  • „Onboarding ambasadorów marki powinien zawierać... zagrajmy w beengo!” – prezentacja Mateusza Jabłonowskiego, specjalisty HR i EB. 

  • „LinkedIn Masters – zostań mistrzem gry o talenty” – prelekcja Jakuba Kozłowskiego, Performance Marketing Managera. 

  • Panel dyskusyjny „Humor na LinkedIn. Infantylizacja czy wyróżnik?”, w którym wezmą udział Karol Stróż, Natalia Bogdan i Dagmara Pakulska. 

  • „Enough with these sheets. Jak platforma Sharebee ułatwi Ci zarządzanie Employee Advocacy” – wystąpienie Karola Stróża, COO Sharebee. 

  • „Rynek pracy – stan gry na 2025” – prezentacja Mateusza Żydka, eksperta Instytutu Badawczego Randstad. 

  • „Employer Branding – jedna strategia, wiele pokoleń” – prelekcja Anny Macnar, CEO HRM Institute.

 Przestrzeń na networking 

Równolegle do prelekcji otwarty będzie tzw. Pokój Bartka – przestrzeń stworzona z myślą o tych, którzy chcą porozmawiać o LinkedInie, employee advocacy i social sellingu. 

 

Dlaczego warto? 

#LinkedInLocalVirtual to okazja do poznania praktyków, którzy na co dzień zajmują się komunikacją w mediach społecznościowych, budowaniem zasięgu oraz wspieraniem pracowników w roli ambasadorów marki. Dzięki formule online, w wydarzeniu mogą wziąć udział osoby z całej Polski. 

Program i szczegóły dostępne są na stronie wydarzenia: 9. edycja #LinkedinLocalVirtual | Gridaly

Katarzyna Lach-UrgaczEmployer Branding Content Designer