Komunikacja wewnętrzna – niedoceniona pomocniczka employer brandingu

Treści, formy, sposoby, narzędzia, którymi porozumiewamy się w ramach organizacji, będą dobrze służyć naszej marce, jeśli odpowiemy sobie na kilka prostych pytań.

Strategia (8)Komunikacja (7)Wskazowki (8)

Liderzy z LinkedIna #ebweekly 259

Linfluencers”, czyli ranking osobowości polskiego LinkedIna.

Ebweekly (32)

Zarządzanie różnorodnością #ebweekly 259

Jak wygląda zarządzanie różnorodnością w praktyce?

Ebweekly (32)

Czterodniowy tydzień pracy #ebweekly 259

Nie ma tygodnia, żebyśmy nie słyszeli o kolejnych krajach testujących 4-dniowy tydzień pracy.

Ebweekly (32)

Young Master Mechanic #ebweekly 259

Jaguar i Land Rover organizują konkurs kreatywny dla uczniów szkół związanych z rynkiem motoryzacyjnym.

Studenci (4)Ebweekly (32)

Zwolnienia w branży IT #ebweekly 259

Złe informacje napływające do nas z branży technologicznej.

Ebweekly (32)

Nielimitowany urlop #ebweekly 259

Kolejne firmy wprowadzające nielimitowany urlop.

Ebweekly (32)

Monitoring trendów w innowacyjności #ebweekly 258

Raport „Monitoring trendów w innowacyjności” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Raporty (3)Ebweekly (32)

Praca zdalna w 2023 #ebweekly 258

Wciąż gorący temat pracy zdalnej.

Ebweekly (32)

Outplacement w Shopee #ebweekly 258

Wspaniała outplacementowa inicjatywa pracowników Shopee, w związku z zakończeniem działalności firmy na polskim rynku.

Ebweekly (32)

Netlix zatrudnia w Polsce #ebweekly 258

Nowi pracownicy Netfliksa zaprojektują rozwiązania, które będą wdrażane globalnie

Ebweekly (32)Rekrutacja (8)

Kampania EB Żabki #ebweekly 258

Job'n'Joy podsumowuje dwuletni projekt employer brandingowy dla sieci Żabka Polska.

Ebweekly (32)

Niezwykłe nazwy stanowisk #ebweekly 257

Czemu służy tworzenie niezwykłych nazw stanowisk?

Ebweekly (32)

Branża IT #ebweekly 257

Popyt na pracowników branży IT nie maleje.

Rekrutacja (8)Ebweekly (32)

EB 40 lat temu #ebweekly 257

Zobaczcie film kampanii rekrutacyjnej australijskiej marynarki wojennej.

Ebweekly (32)

Dni bez spotkań #ebweekly 267

Jak podnieść produktywność pracowników i obniżyć ich stres?

Ebweekly (32)Wskazowki (8)

Trendy 2023 #ebweekly 257

Nowy rok to jak zawsze zestawienie trendów.

Trendy (9)Ebweekly (32)

Benefity dla sprzedawców #ebweekly 256

Jeśli sprzedawcy to grupa zawodowa z którą pracujesz na co dzień, ten artykuł jest dla Ciebie.

Ebweekly (32)

Rynek pracy a przedsiębiorcy #ebweekly 256

Jakie wyzwania czekają na przedsiębiorców w 2023?

Trendy (9)Publikacje (3)Raporty (3)

Tik tok vs toksyczne środowiska pracy #ebweekly 256

Tiktok to już od dawna nie tylko taniec i zabawne trendy.

Social media (4)

Popkultura w ofertach pracy #ebweekly 256

Ukłon w stronę popkultury w ogłoszeniach (prawie) zawsze jest ciekawym pomysłem.

Rekrutacja (8)

Nielimitowany urlop #ebweekly 256

Rok temu Traffit ogłosił, że wszyscy pracownicy otrzymują prawo do nielimitowanego urlopu.

Trendy (9)

Trendy HR 2023 #ebweekly 255

Głodni HR-owych trendów na 2023?

Trendy (9)

Work in review 2022 #ebweekly 255

Jakie są Wasze lekcje z 2022? Czego nauczył Was ten, być może, trudny rok?

Trendy (9)

Przejrzystość wynagrodzeń #ebweekly 255

Jest konsensus na poziomie unijnym w sprawie dyrektywy o transparentności płac (pay transparency directive).

Ebweekly (32)

Świąteczna piosenka #ebweekly255

Święta, święta i po świętach, ALE świątecznych piosenek nigdy dość.

Ebweekly (32)Ambasadorzy marki (1)

Nietypowy przegląd roku #ebweekly 255

UBS postanowił zrobić przegląd 2022 roku i to w bardzo interesujący sposób.

Ebweekly (32)Social media (4)

Portal pracy dla neuróżnorodnych talentów #ebweekly 255

Microsoft walczy z wysoką stopą bezrobocia wśród neuroróżnorodnych dorosłych.

Ebweekly (32)

Kampania "Szanuj siebie" - No Fluff Jobs

W najnowszym podcaście Jarosława Kuźniara na kanale Voice House posłuchamy gości z No Fluff Jobs, którzy opowiedzą o tym, dlaczego w ofertach ważne są jawne widełki wynagrodzeń.

Rekrutacja (8)Trendy (9)Komunikacja (7)Kampanie (5)

Czterodniowy tydzień pracy #ebweekly 254

Skrócenie tygodnia pracy – edycja hiszpańska.

Ebweekly (32)Trendy (9)

Playstation chce zatrudnić graczy. #ebweekly 254

Wsparcie obsługi klientów za pomocą… innych klientów?

IT (2)Komunikacja (7)Kampanie (5)Ebweekly (32)

Kampania: It’s a man’s game. #ebweekly 254

„Building Work. It’s a man’s game. Bit like football was” – brzmi dyskryminująco?

Kampanie (5)Komunikacja (7)Ebweekly (32)

Raport „Siła kobiet” #ebweekly 254

Widzieliście już raport „Siła kobiet” od Well.hr?

Ebweekly (32)Raporty (3)

Świętowanie jubileuszu z pracownikami #ebweekly 254

Jak świętować jubileusz istnienia produktu lub usługi?

IT (2)Employee advocacy (2)Ebweekly (32)

Jak Ty piszesz, tak Cię widzą, czyli o employer brandingu na Facebooku

Media społecznościowe to odpowiednie miejsce na prowadzenie działań EB-owych, dzięki którym pozyskasz potencjalnych kandydatów, a także umocnisz zaangażowanie pracowników w życie swojej firmy.

Komunikacja (7)

Employee journey nie kończy się na rozstaniu z firmą

Program dla byłych pracowników (program alumni) – jak zacząć i skąd taki pomysł? Poznajcie case Allegro.

Offboarding (3)

Employer branding w digital marketingu? Sprawdźcie trendy na 2022!

My, EB-owcy i marketerzy lubimy się z prognozami.

Social media (4)Online (2)

Employer branding w digital marketingu? Sprawdźcie trendy na 2022! – cz.2

W pierwszej części artykułu mówiliśmy o popularności formatów wideo oraz o wzroście zainteresowania takimi platformami jak TikTok czy też LinkedIn.

Social media (4)Online (2)

Sezon na employer branding

Czy istnieje sezon na employer branding? Czy jako employer brandingowcy mamy swój kalendarz? Jak zaplanować budżet na działania EB, aby nie przegapić ważnego momentu w kalendarzu EBowca?

Rekrutacja (8)Wskazowki (8)

Kim jesteś i dokąd zmierzasz, czyli o archetypach marki pracodawcy

Teoria archetypów marek na dobre zakorzeniła się w świecie marketingu. Czy może na niej skorzystać również employer branding? Jak najbardziej.

Strategia (8)

Dlaczego warto mieć strategię employer brandingową

Bardzo często od odpowiedzi na pytanie „dlaczego warto” zaczynamy pracę nad strategią.

Strategia (8)

Do kogo mówisz? O personach w employer brandingu

W jakim celu budujemy persony i jak to robić, aby tworzenie dla nich treści przychodziło z łatwością.

Strategia (8)Wskazowki (8)

Zwolnienie z pracy a outplacement – koniec czy może nowy początek

Jak zadbać o pracownika, z którym się żegnamy, czyli dlaczego warto wdrożyć outplacement.

Outplacement (2)

Employer branding „po pandemii”

Zajmujesz się employer brandingiem w swojej firmie? Sprawdź, jakie wyzwania czekają na Ciebie w najbliższym czasie!

Wskazowki (8)

Skuteczny offboarding, czyli rozstania nie muszą być trudne! Podpowiadamy, jak zrobić to dobrze.

Czym jest offboarding? Jak przygotować skuteczny i przyjazny proces? Jaki może mieć on wpływ na organizację i jej postrzeganie? Jak wykorzystać go do wzmocnienia marki pracodawcy?

Offboarding (3)Wskazowki (8)

Kampania rekrutacyjna Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden startuje z kolejną odsłoną kampanii rekrutacyjnej skierowanej do doradców ubezpieczeniowych

Komunikacja (7)Kampanie (5)Ebweekly (32)

Niebezpieczne benefity

Czy benefity pozapłacowe mogą być negatywne?

Publikacje (3)Ebweekly (32)

Sprzątanie świata

Pracownicy Kaufland Polska zebrali ponad pół tony śmieci z brzegu Odry!

Employee advocacy (2)Ebweekly (32)

POV: szukasz pracy, a my zrobiliśmy ebooka, żeby dało się ogarnąć tę robotę

Życzymy powodzenia i zapraszamy do lektury!

Rekrutacja (8)University relations (3)

EVP (Employee Value Proposition) - czym jest i czy każda firma je ma

W kolejnym artykule dotyczącym employer brandingu przyglądamy się kwestii EVP (Employee Value Proposition).

Strategia (8)

Quiet quitting

Quiet quitting to nowy termin w słowniku pracodawcy.

Ebweekly (32)Trendy (9)

Zwolnienia Twitter

„CNBC donosi, że pracownicy nie zostali poinformowani, czy otrzymają wynagrodzenie za nadgodziny, czas wolny w ramach rekompensaty lub gwarancję zatrudnienia za pracę nad tymi zadaniami”.

Offboarding (3)Outplacement (2)Komunikacja (7)Ebweekly (32)

Program Maker Woman

Tylko do 15.11 można aplikować do programu Maker Women, mającego na celu kształcenie kobiet w branży twórczej i kreatywnej.

Ebweekly (32)Kampanie (5)

Strategiczne podejście do employer brandingu: grupy docelowe i persony

Czym różni się grupa docelowa od persony? W jaki sposób komunikować się z kandydatami w ramach działań employer brandingowych?

Strategia (8)

Candidate experience – jakie czynniki wpływają na atrakcyjność pracodawcy i jak budować pozytywne doświadczenia kandydata

User, customer, candidate i employee experience. Pojęcie „doświadczenia” stało się obecnie bardzo popularne, ale nie bez przyczyny.

Rekrutacja (8)

Harmonogram projektu employer brandingowego – kilka rad, które pomogą Ci w zrobieniu tego dobrze

Czy to pracując po stronie agencji, czy klienta, zawsze spotykałam się z jednym nadrzędnym wyzwaniem – odpowiednim ułożeniem planu działań.

Strategia (8)Wskazowki (8)

Efektywne działania employer brandingowe na uczelniach

Targi pracy to nie jedyny sposób dotarcia z ofertą rekrutacyjną do studentów. Dziel się wiedzą! Poznaj tajniki organizacji warsztatów i wykładów na uczelniach wyższych.

Studenci (4)University relations (3)

Wstęp do badań employer brandingowych

Skuteczny plan komunikacji uwzględniający określenie mierników (KPIs) jest kluczowym elementem dobrze przygotowanej strategii.

Wskazowki (8)Strategia (8)

Human Economy – u progu epoki zaangażowania

W XX wieku przenieśliśmy się z fabryk do biur, przekształcając dotychczasową gospodarkę industrialną w społeczeństwo informacyjne. Teraz stajemy u progu kolejnej rewolucji.

Rekrutacja (8)Trendy (9)

Kariera w Finansach i Bankowości

Nowy numer przewodnika "Kariera w Finansach i Bankowości".

Marketing (1)Studenci (4)Publikacje (3)

Targi pracy – jak dobrze to zrobić?

Każdy EBowiec wie, że na targach trzeba być. Ale! Czy na wszystkich? Jak wybrać te odpowiednie dla twojej firmy? Jak zmierzyć efektywność targów? I jak dobrze się z nich pokazać?

Targi pracy (1)Studenci (4)University relations (3)