Treści, formy, sposoby, narzędzia, którymi porozumiewamy się w ramach organizacji, będą dobrze służyć naszej marce, jeśli odpowiemy sobie na kilka prostych pytań.
Linfluencers”, czyli ranking osobowości polskiego LinkedIna.
Jak wygląda zarządzanie różnorodnością w praktyce?
Nie ma tygodnia, żebyśmy nie słyszeli o kolejnych krajach testujących 4-dniowy tydzień pracy.
Jaguar i Land Rover organizują konkurs kreatywny dla uczniów szkół związanych z rynkiem motoryzacyjnym.
Złe informacje napływające do nas z branży technologicznej.
Kolejne firmy wprowadzające nielimitowany urlop.
Raport „Monitoring trendów w innowacyjności” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Wciąż gorący temat pracy zdalnej.
Wspaniała outplacementowa inicjatywa pracowników Shopee, w związku z zakończeniem działalności firmy na polskim rynku.
Nowi pracownicy Netfliksa zaprojektują rozwiązania, które będą wdrażane globalnie
Job'n'Joy podsumowuje dwuletni projekt employer brandingowy dla sieci Żabka Polska.
Czemu służy tworzenie niezwykłych nazw stanowisk?
Popyt na pracowników branży IT nie maleje.
Zobaczcie film kampanii rekrutacyjnej australijskiej marynarki wojennej.
Jak podnieść produktywność pracowników i obniżyć ich stres?
Nowy rok to jak zawsze zestawienie trendów.
Jeśli sprzedawcy to grupa zawodowa z którą pracujesz na co dzień, ten artykuł jest dla Ciebie.
Jakie wyzwania czekają na przedsiębiorców w 2023?
Tiktok to już od dawna nie tylko taniec i zabawne trendy.
Ukłon w stronę popkultury w ogłoszeniach (prawie) zawsze jest ciekawym pomysłem.
Rok temu Traffit ogłosił, że wszyscy pracownicy otrzymują prawo do nielimitowanego urlopu.
Głodni HR-owych trendów na 2023?
Jakie są Wasze lekcje z 2022? Czego nauczył Was ten, być może, trudny rok?
Jest konsensus na poziomie unijnym w sprawie dyrektywy o transparentności płac (pay transparency directive).
Święta, święta i po świętach, ALE świątecznych piosenek nigdy dość.
UBS postanowił zrobić przegląd 2022 roku i to w bardzo interesujący sposób.
Microsoft walczy z wysoką stopą bezrobocia wśród neuroróżnorodnych dorosłych.
W najnowszym podcaście Jarosława Kuźniara na kanale Voice House posłuchamy gości z No Fluff Jobs, którzy opowiedzą o tym, dlaczego w ofertach ważne są jawne widełki wynagrodzeń.
Skrócenie tygodnia pracy – edycja hiszpańska.
Wsparcie obsługi klientów za pomocą… innych klientów?
„Building Work. It’s a man’s game. Bit like football was” – brzmi dyskryminująco?
Widzieliście już raport „Siła kobiet” od Well.hr?
Jak świętować jubileusz istnienia produktu lub usługi?
Media społecznościowe to odpowiednie miejsce na prowadzenie działań EB-owych, dzięki którym pozyskasz potencjalnych kandydatów, a także umocnisz zaangażowanie pracowników w życie swojej firmy.
Program dla byłych pracowników (program alumni) – jak zacząć i skąd taki pomysł? Poznajcie case Allegro.
My, EB-owcy i marketerzy lubimy się z prognozami.
W pierwszej części artykułu mówiliśmy o popularności formatów wideo oraz o wzroście zainteresowania takimi platformami jak TikTok czy też LinkedIn.
Czy istnieje sezon na employer branding? Czy jako employer brandingowcy mamy swój kalendarz? Jak zaplanować budżet na działania EB, aby nie przegapić ważnego momentu w kalendarzu EBowca?
Teoria archetypów marek na dobre zakorzeniła się w świecie marketingu. Czy może na niej skorzystać również employer branding? Jak najbardziej.
Bardzo często od odpowiedzi na pytanie „dlaczego warto” zaczynamy pracę nad strategią.
W jakim celu budujemy persony i jak to robić, aby tworzenie dla nich treści przychodziło z łatwością.
Jak zadbać o pracownika, z którym się żegnamy, czyli dlaczego warto wdrożyć outplacement.
Zajmujesz się employer brandingiem w swojej firmie? Sprawdź, jakie wyzwania czekają na Ciebie w najbliższym czasie!
Czym jest offboarding? Jak przygotować skuteczny i przyjazny proces? Jaki może mieć on wpływ na organizację i jej postrzeganie? Jak wykorzystać go do wzmocnienia marki pracodawcy?
Nationale-Nederlanden startuje z kolejną odsłoną kampanii rekrutacyjnej skierowanej do doradców ubezpieczeniowych
Czy benefity pozapłacowe mogą być negatywne?
Pracownicy Kaufland Polska zebrali ponad pół tony śmieci z brzegu Odry!
Życzymy powodzenia i zapraszamy do lektury!
W kolejnym artykule dotyczącym employer brandingu przyglądamy się kwestii EVP (Employee Value Proposition).
Quiet quitting to nowy termin w słowniku pracodawcy.
„CNBC donosi, że pracownicy nie zostali poinformowani, czy otrzymają wynagrodzenie za nadgodziny, czas wolny w ramach rekompensaty lub gwarancję zatrudnienia za pracę nad tymi zadaniami”.
Tylko do 15.11 można aplikować do programu Maker Women, mającego na celu kształcenie kobiet w branży twórczej i kreatywnej.
Czym różni się grupa docelowa od persony? W jaki sposób komunikować się z kandydatami w ramach działań employer brandingowych?
User, customer, candidate i employee experience. Pojęcie „doświadczenia” stało się obecnie bardzo popularne, ale nie bez przyczyny.
Czy to pracując po stronie agencji, czy klienta, zawsze spotykałam się z jednym nadrzędnym wyzwaniem – odpowiednim ułożeniem planu działań.
Targi pracy to nie jedyny sposób dotarcia z ofertą rekrutacyjną do studentów. Dziel się wiedzą! Poznaj tajniki organizacji warsztatów i wykładów na uczelniach wyższych.
Skuteczny plan komunikacji uwzględniający określenie mierników (KPIs) jest kluczowym elementem dobrze przygotowanej strategii.
W XX wieku przenieśliśmy się z fabryk do biur, przekształcając dotychczasową gospodarkę industrialną w społeczeństwo informacyjne. Teraz stajemy u progu kolejnej rewolucji.
Nowy numer przewodnika "Kariera w Finansach i Bankowości".
Każdy EBowiec wie, że na targach trzeba być. Ale! Czy na wszystkich? Jak wybrać te odpowiednie dla twojej firmy? Jak zmierzyć efektywność targów? I jak dobrze się z nich pokazać?